Oct 10, 2005

Fin neki svet...


Ponekad je "previše" suviše ubedljivo. Baraba, propalica, emotivnih i slično invalida ima i previše u ovom slatkom malom uvrnutom svetu. Kako to ljudi ne umeju da funkcionišu bez vređanja. Zašto je vređanje ljudima zabavno? Da li čini da se osećaju bolje, jače, osmišljeno...Suvišno je reći da ovakve stvari ne doživljavam baš nikad u svom svakodnevnom životu. Suvišno je isto tako pričati o tome kako mi to ne treba u životu... mislim na totalne anonimuse koji bez ikakvih inhibicija, opremljeni rođenom projekcijom sipaju uvrede na internet forumu. Znam da sam već iz istog razloga odlazila, ali ovaj put je nešto drugačije. Ova odluka će ostati... Zašto? Doživela sam da me ljudi koje sam na neki način upoznala vređaju, govore stvari za koje znaju da nisu istina, govore stvari za koje znaju da će me uvrediti... sa jednim ciljem: da me povrede. Da li će ih to učiniti srećnijim? Izgleda hoće. Da li će ih to učiniti snažnim u svojim očima? Da, da, stavite me na moje mesto, umažite me govnima da bi onda mogli ravnopravno da podelimo parče hleba.Meni je prosto dojadilo da me nepoznati ljudi vređaju. Dovoditi dalje sebe u takvu situaciju bi bio odraz moje gluposti. A ja ipak držim do toga da glupa nikako nisam. Ljudi kao većina na tom forumu će uvek one drugačije, one koje ne razumeju doživljavati kao opasnost, kao nešto loše i zlo. Nemam nikakve ambicije da dokazujem suprotno. Sigurna u sebe, ostavljam ih da se brljaju u brlogu bez mog začina. Neću čak ni čitati, neću nikada otvoriti forum, uopšte me ne zanima.

2 comments:

Anonymous said...

Eh, Izzy, pa necemo sad valjda plakati sto je svet surov prema namima? ;)

Jedina razlika izmedju VR i RL je ta shto u stvarnom svetu ljudi cute... ako te mrze, mrze te u sebi, mozda spletkare iza ledja, otvorene uvrede redje izgovaraju, and so on, and so on...
Ja glasam za VR. Cak planiram i da se preselim.

Izabela Bogdanovic said...

Dosadilo mi je da slušam gluposti o sebi od ljudi koji me ne poznaju... jednostavno je bilo previše ružnih reči.

Biću ovde za sve koji žele sa mnom da razgovoraju, a postoji i moj e-mail...

Ain't no sunshine when she's gone
It's not warm when she's away
Ain't no sunshine when she's gone
She's gone much too long
Any time she goes away

Ain't no sunshine when she's gone
Wonder if she's gone to stay
Ain't no sunshine when she's gone
And this house just ain't no home
Anytime she goes away

I know
She's gone to stay
It's breakin' me up
Anytime she goes away
Gotta leave the young thing alone
There ain't no sunshine when she's gone

Ain't no sunshine when she's gone
It's not warm when she's away
Ain't no sunshine when she's gone
And she's gone much too long
Any time she goes away

Ain't no sunshine when she's gone
I wonder if she's gone to stay
There ain't no sunshine when she's gone
And this house just ain't a home
Any time she goes away

I know
She's gone to stay
It's breaking me up
Any time she goes away
Gotta leave the young thing alone
There ain't no sunshine when she's gone

Ain't no sunshine when she's gone
I wonder if she's gone to stay
Ain't no sunshine when she's gone
And this house just ain't no home
Any time she goes away
Any time she goes away

Blog Archive