Oct 15, 2005

very excited

Posle extenzivnih konsultacija sa koordinatorom mojih poslediplomskih studija odlučeno je da ću poslednji ispit polagati 12. novembra. Tananannaa... smeši mi se još jedna diploma. Mnogo volim diplome, šta da se radi. Mada stalno pričam kako ću da ih uramim i okačim na zid nisam to još nijednom uradila. Šteta, ima tu lepih komada :)

Nakon čitavih 30 minuta dubokog razmišljanja odlučila sam da za svoj završni rad pišem o multietničkoj radnoj sredini koja je realnost današnjih globalnih kompanija. Kako kultura utiče na menadžement teoriju i praksu... ne, više bacamo pogled na praksu i anketa je: ko je od vas fobičan?! Šalim se, više detalja o ovome kasnije.

Zaista, oduvek me je zanimao taj ljudski strah od nepoznatog, pa nije čudno da uzmem nešto o razlikama i njihovim posledicama za temu rada. Kada završim, moći ćete da poručite primerak za samo 1500 din, pošaljete mi e-mail i ja ću vam posalti broj računa na koji treba uplatiti keš... i tridesetak stranica sa istraživanjem, objašnjenjima i uputstvima kako da primenite u praksi će biti vaši.

Hvala na pažnji.

No comments:

Blog Archive